Søndag kan blive dagen, hvor Silkeborg IF sikrer endnu en sæson i Superligaen. Derfor lyder opfordringen nu klart fra fanmiljøet: Alle i rødt – og alle på stadion!
Søndag kan blive dagen, hvor Silkeborg IF sikrer endnu en sæson i Superligaen. Derfor lyder opfordringen nu klart fra fanmiljøet: Alle i rødt – og alle på stadion!
Der er allerede trukket mange billetter til den vigtige kamp, og alt tyder på en stærk kulisse på JYSK park. Der er dog fortsat plads på Den Røde Tribune, hvor fansene igen skal forsøge at synge SIF-spillerne frem til et stort resultat.
“Overlevelsen kan sikres i morgen, men det kræver, at vi sammen bærer holdet frem,” lyder budskabet fra fanenheden i Silkeborg.
Samtidig opfordres alle SIF-fans til at møde op i rødt for at skabe en massiv rød kulisse omkring holdet i den afgørende fase af sæsonen.
Inden kampen åbner Stoltheden – Silkeborg Tifo også deres bod ved stadion, hvor fans kan kigge forbi og støtte tifomiljøet.
Der er med andre ord lagt op til en stor dag på JYSK park, hvor både spillere og fans skal levere.
“Vi ses på stadion!”













