Søndag kan blive dagen, hvor Silkeborg IF sikrer endnu en sæson i Superligaen. Derfor lyder opfordringen nu klart fra fanmiljøet: Alle i rødt – og alle på stadion!

Søndag kan blive dagen, hvor Silkeborg IF sikrer endnu en sæson i Superligaen. Derfor lyder opfordringen nu klart fra fanmiljøet: Alle i rødt – og alle på stadion!

Der er allerede trukket mange billetter til den vigtige kamp, og alt tyder på en stærk kulisse på JYSK park. Der er dog fortsat plads på Den Røde Tribune, hvor fansene igen skal forsøge at synge SIF-spillerne frem til et stort resultat.

“Overlevelsen kan sikres i morgen, men det kræver, at vi sammen bærer holdet frem,” lyder budskabet fra fanenheden i Silkeborg.

Samtidig opfordres alle SIF-fans til at møde op i rødt for at skabe en massiv rød kulisse omkring holdet i den afgørende fase af sæsonen.

Inden kampen åbner Stoltheden – Silkeborg Tifo også deres bod ved stadion, hvor fans kan kigge forbi og støtte tifomiljøet.

Der er med andre ord lagt op til en stor dag på JYSK park, hvor både spillere og fans skal levere.

“Vi ses på stadion!”



Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Søg

Om nyhederne

SIF4ever.dk er et fanmedie skabt af fans – for fans. Her finder du nyheder, interviews, analyser og debat om Silkeborg IF. Vi skriver med hjertet på tribunen og passionen i blodet. Målet er at samle SIF-fans om fællesskabet og kærligheden til klubben. Vi dækker alt fra kampene på JYSK Park til historierne bag kulissen. SIF4ever.dk er stedet, hvor fansenes stemme bliver hørt.

Tags

Sociale medier

Galleri