Det er med stor glæde, at Silkeborg IF kan offentliggøre, at Jens Martin Gammelby er blevet kåret til “Årets Mål 2025” i klubben.

Ved den traditionsrige julefrokost for sponsorer, frivillige og samarbejdspartnere på JYSK Park, hvor fansene stemmer, løb Gammelby med sejren.

Det vindende mål

Gammelbys farvede, vinklede afslutning skete tilbage i marts på Brøndby Stadion, og netop denne kurvede scoring rørte fansene særligt. Det imponerede 64 % af dem, som deltog i afstemningen på silkeborgif.com.

Som belønning modtog Gammelby et sæt trådløse høretelefoner, nemlig B&O Beoplay H95 – også i år sponsoreret af B&O Drewsens.

Hvad betyder det for Gammelby – og SIF?

For Gammelby er prisen en fin anerkendelse af ikke bare hans tekniske evner, men også hans evne til at levere i store kampe mod en tidligere klub, på udebane. For Silkeborg IF og fansene markerer det en sæson med øjeblikke, der vækker begejstring og samhørighed.

Prisen cementerer samtidig hans status som en spiller, der ikke blot bidrager defensivt (han er back), men også offensivt med markante bidrag – et vigtigt signal for en klub i konstant udvikling.

Se kandidaterne til “Årets Mål”

At se Jens Martin Gammelby modtage hæderen som “Årets Mål 2025” er en klar påmindelse om, at selv forsvarsspillere kan skabe magiske øjeblikke. Målet opnåede mere end blot stemmer, det skabte minder.

Tillykke til Gammelby!

, ,


Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Søg

Om nyhederne

SIF4ever.dk er et fanmedie skabt af fans – for fans. Her finder du nyheder, interviews, analyser og debat om Silkeborg IF. Vi skriver med hjertet på tribunen og passionen i blodet. Målet er at samle SIF-fans om fællesskabet og kærligheden til klubben. Vi dækker alt fra kampene på JYSK Park til historierne bag kulissen. SIF4ever.dk er stedet, hvor fansenes stemme bliver hørt.

Tags

Sociale medier

Galleri