Skal du til SIF-OB på søndag? Så bør du lægge vejen forbi Stoltheden, det er sidste chance før sommerferien.
Silkeborg-fans får på søndag en oplagt mulighed for både at opgradere garderoben og støtte tifo-arbejdet på tribunen. Stoltheden åbner nemlig deres merchandisebod for sidste gang inden sommerferien i forbindelse med kampen mod OB.
Gennem de seneste år har Stoltheden med jævne mellemrum stillet deres bod op i hjørnet bag Den Røde Tribune – over mod motorvejen. Her sælges merchandise designet af fans til fans, og udvalget har været bredt: T-shirts, trøjer, huer, halstørklæder, jakker, shorts, pins og de populære stickers, som efterhånden præger bybilledet i takt med, at fanscenen i Silkeborg er vokset markant.

Salget er ikke bare for sjov. Overskuddet fra boden er en vigtig del af økonomien bag tifo-arbejdet, og dermed en konkret måde for fans at støtte op om stemningen på stadion – udover de klassiske bidrag.
Til søndagens kamp vil der blandt andet være mulighed for at få fingrene i den nye “Støt din lokale klub”-T-shirt samt nye stickers og andet merchandise.
Boden åbner kl. 12.30, og alle Silkeborg-fans er velkomne til at kigge forbi og støtte op om arbejdet bag tribunen.
Flere end 7.500 har nu sikret sig billet til søndagens vigtige kamp mod OB, ifølge SilkeborgIF.com.
KOM SÅ SILKEBORG IF













