Kappeleinz at tonni, larsen, gammelby (muligvis) eventuelt callum, som forlader os samt vores træner.. så bliver det en meget travl sommer for Stucker... det bliver svært.. men der skal punges ud, hvis vi sælger ud... det kan godt være vi skal have en ung trup. men der skal være ledere som går forest og guider de unge,til at præstere. og en ung trup kan ikke det alene. men at se pedro smutte til GF, vil gøre vildt ondt...
Hvis både Pedro og Callum sælges, så tænker jeg man har fået omkring 40 millioner i kassen.
Så kan en ny træner træde ind i et nyt projekt.
Vi ER i akut nedrykningsfare. Det var vi også med Kent og uden salg af Callum og Pedro. Jeg mener KN har resultatmaksimeret, som var hans opgave, og forsømt at bygge op.
Nu er det tid til at prioritere klubbens strategi. Uanset om Nielsen bliver eller ej. Jeg tror det bliver godt, men det kan selvfølgelig gå mange veje. Det er ikke et urealistisk scenarie at vi rykker ud, men kommer stærkt tilbage. Det synes jeg folk skal indstille sig på og juble over hvert point, mål og hjørnespark vi får. Men, herinde bliver det et lang jammer over hvordan alt var bedre med Kent Nielsen og hvordan Kent Madsen har ødelagt alt.
Den statue alle taler om at rejse af Kent, mener jeg skal være at Kent Madsen. Men, de kommende år bliver vigtige, også for hans eftermæle.