Therkildsen Frispark Dietz er alt for dårlig på kuglen. Sådan har SIF i hvert fald tidligere vurderet det.
Therkildsen Frispark Den er straks sværere. Jeg er meget bedre til at kritisere andres forslag end at komme med min egne 😃
PsychoRajko Therkildsen Jeg vover pelsen så 🙂 Vi lejer Theo Sander i FCK. Frækt bud. Så siger jeg at vi henter Martin Agnarsson i Aarhus Fremad.
Kokken Therkildsen Det er din drømme signing? Er det ikke urealistisk at FCK vil udleje ham til at sidde på bænken igen? Min drømme signing er at Busch bliver 100% skadesfri
Shearer Therkildsen Skulle han nu ikke lige blive kampklar først ? Altså Skov. Jo. Hvis vi nu skal være ærlige kunne man godt frygte at hænge på en ukampdygtig Skov til 230.000 om måneden i to år. Men han ville godt nok være skræddersyet til højre 10’er. Hvor vi tilfældigvis også står med et kæmpe behov.
PsychoRajko Therkildsen Korrekt, men ser ham lidt som en Engel-case der kunne passe ind i den måde backs skal fortolkes på i SIF. Han spillede VB i sønderjyske, men er rykket en tand frem i Fremad. 5 mål og 6 assist i denne sæson. 22 år.
In_Exile_Near_Elia Drømmesigning #1 må være Kasper Dolberg. Rutinerede spillere med erfaring fra Superligaen med kontraktudløb denne sommer og med et klubforløb, der kunne udløse interesse i et skifte til SIF: Andre Rømer Oscar Buch Gustav Marcussen
Frispark In_Exile_Near_Elia Havde også haft Rømer i tankerne, men er han ikke bare J. Andersen 2.0? Måske med en bedre fysik, men der har vi Freundlich...
MrBurns Theo Sander Slotsager (Nu må han være klar) Jessen/Bach Mads Enggaard til 6 eren Christian Gammelgaard til 10’eren Jeg gad godt se en midtbane med Freundlich/Kirk og McCowatt på 8’eren også Mads Enggaard på 6’eren det vil give en masse power samt noget bold sikkerhed.
Frispark MrBurns Det vil være en virkelig fed midtbane, og endelig en midtbane der kan stå lidt imod de mange fysiske hold i Superligaen. Callum ryger nok, men Freundlich 8 - Enggaard 6 - Kirk 8 kunne da også være et nogenlunde realistisk og konkurrencedygtigt bud 🙂
PsychoRajko Therkildsen Han har ikke spillet i Sønderjyske. Nej det var Viborg. Huskede forkert. Det kan jo smutte det skidt.