Frispark
Jeg har også haft mine frustrationer over det. Men en del af mig kan også købe ind på, at vi gør tingene relativt ansvarligt og sørger for at have overskud hvert år - og så må man også anerkende, at vi mod alle odds har holdt et højere sportsligt niveau med den strategi, der er lagt for dagen, end man kunne regne med - det er kun et år siden, vi var i en pokalfinale. Og vi spillede (igen) europæisk i starten af denne sæson.
Det jeg især har haft det svært med er, at jeg føler vi kunne ha bygget endnu mere på sportsligt og salgsmæssigt, hvis vi havde lavet investeringer i de rigtige spillere for fire, tre og to år siden ved bl.a. at satse lidt mere. Vi havde ikke behøvet ende i en situation, hvor der synes langt til 45-50 millioner i salg og vi samtidig er sportsligt forarmede.
Der har vi altså fejlet.
Men okay. Nu skal vi nok satse på, at de unge kan stå for de store salg i 2027. Og der er nu en del, som nu ser ud til at få en del spilletid. Kirk, Aske, Stüker, Westh, Ross og Simmelhack. Eneste issue er, at vi ikke kan sige om ret mange andre end Kirk, at de er ved at nærme sig profilstadiet.
Der skal nok relativt meget held/tur i den til, hvis vi skal se to-tre af den folde sig ud i fuld flor i næste sæson. Også fordi det ser ud til, vi får det svært.