Jesper-Johannesen fin artikel.
Det er nu nogle interessante citater. Glæder mig til at læse den nye strategi eller rettere justeringen af den eksisterende.
Forhåbentlig får vi snart nogle svar på hvad det nye ejerskabs planer med klubben er.
Nedenstående citat gør mig urolig:
“Samtidig erkender han, at når nye ejere spørger “hvem er den næste, vi sælger?”, så er det ikke noget, man bare lige kan garantere, især ikke allerede til januar…”
Som de sidste uger har vist er det ikke bare “business as usual”. Der er er tale om et økonomisk paradigmeskifte efter papirfabrikken er væk.
Det er bekræftet i flere analyser i MJA. Flere interview med både Stuker og KM bekræfter billedet og man får endda det indtryk, at de begynder at sætte en ny dagsorden med alt deres snak om salg og uden salg er der underskud. Retorikken har altid været der, men der er godt nok skruet meget op for den indenfor den seneste måned. Hvorfor?
Og hvad er den nye ejers reelle plan med klubben?
Andet end økonomisk profit. Og dermed spillersalg for at skabe et overskud?
Vi bliver nok klogere med tiden. Og jeg frygter lidt for hvad der sker når KM går på pension. Jeg tror der er en plan i Trivela. Vi hører bare ikke om den.