Therkildsen Det er vel mere sandsynligt end at de var blevet direkte dårligere ? Altså på den måde havde det væsentligt nemmere at skille fårene fra bukkerne, hvis vi skal følge FCNs strategi.
De var nok ikke blevet dårligere, men hvis de ikke er klar til pladsen og får den foræret, kan det have forskellige negative konsekvenser for dem selv, holdet, hierarkiet osv.
Jeg mener heller ikke det handler om st skille fårene fra bukkene i den forstand. Måske ender Lorents og Boesen med at slå igennem fordi de er her og ikke bliver skilt fra.
Forhåbentlig får vi nogle større talenter når vi mangler dem mest. Jeg mener også der er værdifulde spillere i truppen som kan sælges. Men, at der ikke er flere, skyldes efter min mening at holdet ikke fungerer helt - og så skader/formnedgang hos Busch, Bakiz og Adamsen. Fx spiller Mads Larsen virkelig gode kampe, senest i de seneste to, men det ses ikke når tandjhulene ikke fungerer og vi taber. Der kunne en rutineret/stærk 6er bringe manges værdi op. Også Freundlichs, tror jeg.
Uanset hvad, så vælger Nielsen de bedste og som talent skal man virkelig ville det. Det tror jeg mest er godt.