Humlebien Nogen der vil give lidt karakter til den nye fanzone? 1-10 samt begrundelse.
Hørte fra en kammerat at han ikke var imponeret og der var tæt på umuligt at få øl??
Den ser fin ud og er lavet i lækre materialer. Men er måske lidt til den lille side. Er der plads til 150 mennesker eller lignende?
Fedt med salgsbod og scene.
Jeg har ikke lyst til at være negativ, men jeg må ærligt erkende, at det virkede lidt “fattigt” at man kun havde åbnet selve boden i fanzonen, når der var “åbningsfest”.
Der var kø helt fra boden og hent til indgangen til fanshoppen. Det tog vel ca. 40-45 min at stå i kø til en øl/mad.
Det påvirker selvfølgelig oplevelsen og førstehåndsindtrykket af fanzonen, der ikke virkede gearet til at håndtere det antal mennesker der var i går.
Det havde været rart at man havde suppleret med drikkevaresalg fra Café Carlsberg eller fadølstationen ved siden af billetsalget eller sat en mobil fadølsvogn op som tidligere.
Til karaktergivningen:
- Udseende, indretning og stemning: 8 ud af 10
- Serviceoplevelse og plads: 2 ud af 10.
Jeg vil overveje fremadrettet om det er “værd” at komme og købe drikkevarer inden kampen. Kan se flere havde taget dåser med. Det var måske en løsning på sigt, hvis tendensen fortsætter med de lange køer.
I øvrigt stor ros til ledelsen for det program der var lavet inden kampstart med Kent Nielsen på scenen og musik fra Lars Lilholt. Det var fint.
I det hele taget en stor ros til stemningen på stadion i går. Specielt i første halvleg var det godt liv på lægterne. Fedt med flag og tifo ved indløb. Det er godt arbejde der laves der. Det dufter sgu af superliga på lægterne i Silkeborg for tiden. 💪