joe PsychoRajko Ja, netop det kan blive vores chance for at hive et par uafgjorte kampe hjem (måske endda en sejr mod de hvi'). En udekamp mod Brøndby plejer derimod ikke at give noget.
Kokken Dims Den eneste der er negativ er da dig, vi andre er fint tilfredse med 7 point i de næste 4 kampe.
In_Exile_Near_Elia Dims En positiv vinkel: SIF er underdog i alle tre kampe, hvilket er en kæmpe fordel.
Jesper-Johannesen En interessant udmelding fra klubben, økonomien og Kent Madsen. https://www.sif4ever.dk/nyheder/sif-styrer-mod-millionunderskud-samtidig-naermer-vigtig-kent-madsen-aftale-sig-udloeb/
Kappeleinz Jesper-Johannesen forventligt... men mon ikke det bliver bedre med alle vores talenter på vej 🙂
Jesper-Johannesen Kappeleinz Jo, det er ikke overraskende, men jeg synes, at det der står i pressemeddelelsen fra Papirfabrikken og Kent Madsen er overraskende. Hans managementsaftale udkommer med SIF. Jeg har aldrig før hørt, at det var sådan en dato i spil.
Kappeleinz Jesper-Johannesen slet ikke overrasket.. men håber det er enlig svale.. dog postivt vi har over 100 millioner på bunden
Sleinah Jesper-Johannesen Det var en tre årig aftale fra start. men overraskende at der allerede er gået 3 år når 2027 er slut :-)
Jesper-Johannesen Roede det var det måske, det er måske mig, der lider af hukommelsestab 😅 Men spændende, hvordan Kent Madsen ser på sin egen rolle efter 2027, og hvad Trivela vil m.m. Det virker skelsættende for klubben.
KVM ikke noget nyt under solen mht managementaftalen, men måske lidt klodset formuleret i delårsrapporten. Aftalen løber minimum til udgangen af 2027 - den ophører altså ikke, med mindre en af parterne opsiger den. Men enig med Sleinah i, at det er vildt nok at der allerede er gået næsten 2 år, siden Trivela købte sig ind. Tiden går hurtigt. Kent Madsen