Windsor
Det er jo ren troll bait - men jeg ender med at æde den.
Han får løn, fuld tid for at være træner - ergo - professionel.
Han har mere førsteholds erfaring end f.eks træneren i Viborg, træneren i SønderJyske, Tullberg i FCM tilsammen.
Pondus? - I ordets betydning er det f.eks gennemslagskraft. Manden har rykker Aarhus Fremad… fremad, har arbejdet som prof. Træner i diverse set-ups, herunder som assistent med efterfølgende forfremmelse til cheftræner, det er vel mere pondus end de fleste - hvori ligger det manglende pondus?
Karismatiske træk, det er vel en personlig mening, jeg syntes han har et flot skæg? - men udover det bliver han ofte fremhævet som en fremragende leder, hvilket vel… på en eller anden måde kræver karisma.
I træningskampene - ja, enig - i hans karriere? - bedre end førnævnte trænere, minus Tullberg.
Ift. spillere - det aner vi intet om, men han har da kunne stille hold i fremad, og vundet - hvilket er imponerende, især hvis de slet ikke ville være der.
Det sjove er, jeg er egentligt ikke uenig i at det er en bekymrende start på tilværelsen so far, men i guder hvor er din person hetz fjollet, uden data og format, og det er i sidste ende det forumet reagere på.