Windsor
Windsor Jeg læser ikke andet end varm luft og de samme personer som liker hinandens kommentarer
- Hvordan er det du skriver ikke varm luft, du skriver en masse, men siger ufatteligt lidt - du forholder dig til meget, meget lidt af hvad der bliver skrevet.
Det der med at kalde mig troll er bare en mærkelig forsvarsmekanisme fordi man ikke bryder sig om hvad der bliver skrevet.
Det var mig der kaldte dig en troll, ikke som forsvars mekanisme - men egentligt fordi jeg allerede havde en klar ide om hvad modsvaret ville være - en masse ord, uden substans, retning eller perspektivering, og måske vigtigere endnu, intet ønske om debat.
McG prøver dog trods alt som en af de eneste at forholde sig til det jeg skriver, men resten er bare en omgang ingenting fordi man ikke kan lide at andre har en anden mening. Hvor McG fejler er dog at han forholder sig til pøblens holdning, altså de som hidkalder moderatoren, og bare prøver at finde svar der rammer jeres snæversynet vinkel og så er jeg bare en troll som om at min holdning ikke er valid.
Jeg er 100% ligeglad med pøblen, men stærkt at koble ord som "fejler" på, især når din præmis i udgangspunktet er usand og uoplyst.
@forzajuve - Når jeg bruger udtryk som 'amatør' eller 'søndagstræner', handler det naturligvis ikke om, hvorvidt manden får løn. Det ved jeg jo godt at han får, og at flere ikke tolker på det som en holdning til hans niveau og ikke bogstavligt, så viser man også man med vilje spiller dum.
Igen, det er nok mig der spiller dum, det er et greb for at få dig til at tage stilling til det åbenlyst usande i det du siger - Du fremhæver gentagende gange andre klubbers succes og store bedrifter - trods deres trænervalg ofte har været mere uambitiøse.
Det handler om det sportslige setup og det CV, han bringer med sig til en Superligaklub. At rykke direkte fra 2. Og 1. division til det øverste niveau og øjeblikkeligt kaste holdet ud i et uafprøvet system uden et ordentligt setup er i min optik et uprofessionelt og naivt udgangspunkt for en sæson i den bedste række.
I hvilken optik igen er de andre klubber mere ambitiøse?
Jeg har forsøgt at gå lidt databaseret til værks - Disclaimer, jeg har benyttet ChatGBT og Claude til at lave logik og research:
Modellen er:
• Øverste række, herunder Superligaen: 1,00 point pr. kamp
• Næstbedste række, herunder 1. division: 0,85 point
• Tredjebedste række, herunder 2. division: 0,65 point
• Lavere seniorrækker: 0,40 point
Udenlandske ligaer placeres på det tilsvarende nationale niveau.
Kun officielle kampe som cheftræner eller formelt udpeget midlertidig cheftræner tæller. Assistenttrænerkampe, ungdomshold og reservehold som Dortmund II tæller ikke. Pokalkampe vægtes efter det niveau, klubben spillede på.
Rangering efter vægtet førsteholdserfaring:
Alexander Zorniger, OB: ca. 425 point
Thomas Nørgaard, Brøndby: ca. 219 point
Bo Svensson, FC København: ca. 167 point
Morten Dahm Kjærgaard, Silkeborg: ca. 145 point
Rasmus Bertelsen, Randers: ca. 132 point
Jens Fønsskov Olsen, FC Nordsjælland: ca. 124 point
Jakob Poulsen, AGF: ca. 95 point
Mike Tullberg, FC Midtjylland: ca. 43 point
Nickolai Lund, Viborg: ca. 39 point
Mikkel Jespersen, Lyngby: ca. 12 point
Niki Zimling, AC Horsens: ca. 7 point
Fatah Abdirahman, Sønderjyske: 0 point
Fint du er frustreret. Men jeg er decideret bekymret.
Det er jeg som nævnt faktisk også - ikke over træneren, men over truppen - mit førstevalg som træner havde udover det været Lønstrup, med afstand
Selvfølgelig håber jeg også på succes for klubben alt andet ville da være absurd. Men jeg forholder mig til de nuværende realiteter og det taktiske fundament, vi ser lige nu, frem for at basere min analyse på løse håb om, at det nok alt sammen bliver en fest i fremtiden. Lad os se hhvad pointkontoen siger når turneringen går i gang snaet.