DenFedeHardcoreSupport
100% enig
jeg er ærgelig over at Fangrupperingen står så stejlt - jeg forstår KM og klubben helt og holdent.
Det er også en kende søgt at begynde at gætte ind i ejerskabet og deres planer om udvidet fanzone... come on, snak om at se spøgelser.
Den samlede fanenhed, er vel netop det, de ledende kræfter i diverse vidste udemærket hvad der ville ske, hvem der kom og hvorfor. Ansvaret for at stemningen forsvinder ligger i min verden et sted, og et sted alene - ved dem der bevidst søgte og overtrådte grænserne.
Samtidig er de ved at miste opbakningen blandt de andre mere "kultur stemningsskabende" (ala kultur kristne... jeg står selv på stemningstribunen, synger med når jeg kan, men jeg er der mest for fodbolden og sammenholdet med min familie omkring klubben... jeg hopper sjældent (Gamle knæ))
Når det er sagt, så er jeg ærgelig over at der ikke er konfliktmægling, for det KOMMER til at gå udover stemningen, og vores away ture i udlandet... og det er pisse ærgeligt.
Hvis fanenheden rent faktisk lagde sig ned, og erkendte skyld og ansvar - samt udpegede de ansvarlige, mod at lederne (Erfaringen klogere) kunne bibeholde momentum, så var det i min verden den bedste løsning.
Men det er nok urealistisk, for det ville kræve at de rent faktisk også fremadrettet ville opføre sig ordentligt, følge reglerne og så videre, og det tvivler jeg helt ærligt på kommer til at ske.
Jeg står med ejerne og klubben i det her, og hvis jeg ser mennesker stå med maske på og pyro i hånden, så vil jeg gøre hvad jeg kan for at få den maske af personen, melde dem til security - så vi kan få det pyro lort ud af stadion.