Shearer Det ville godt nok være ærgerligt for vores offensiv, hvis Gammelby rykkes derned. Ved et salg af McCowatt ser jeg Gammelby som vores måske mest vigtige offensive våben.
Defensivt er han jo heller ikke fantastisk, så jeg synes godt nok, det er en fejlcasting. Som vi muligvis bliver pressede til.
Igen synes jeg, det kalder på, at vi gerne skal ha løst det snarest ved at hente en ny.
Jeg er ikke uenig i at der skal en ny ind, som skubber til topniveauet.
Men Gammelby på højre stopper, Callum på højre midt og Riisgaard som højre kant. Det kan jeg godt se for mig.
En 3-4-3 behøver jo ikke nødvendigvis wing backs. Hvis kanterne er brede kan man jo have tæt på 4 stk. 8ere på banen. Eller Stüker kan få en rolle.
Det virker også til MDK kan li' at spillerne skifter roller undervejs. Så mon ikke Gammelby og Ganchas for den sags skyld, kan deltage i offensiven, selvom de er stoppere? Måske får JMG pludselig ti minutter på toppen i stedet for Rami som falsk 9er.
Der er mange muligheder. Især hvis nogle af de skadede kommer tilbage. Det er heller ikke min foretrukne opstilling at JMG kommer derned. Men, jeg kan godt se potentialet og jeg tror vi kommer til at se det. Måske også andre kampe hvor Poulsen spiller til venstre.