Windsor
Det er en fuldstændig legitim bekymring jeg har
JA! 100% enig. Men det er ligegyldigt at du fortæller om dine bekymringer. Det skaber ikke værdi eller er interessant for andre. Et forum og en hver anden snak/diskussion er interessant når du fortæller HVORFOR du er bekymret. Og argumenterer for dine holdninger. Så kan vi høre hinandens holdninger, og alle sammen forhåbenligt blive lidt klogere.
Når du bare smide bekymringer/meninger/postulater ud, uden at ville argumentere selv, eller endda bare forholde dig til at andre siger noget, så er det jo ligemeget 😃
Så kan du have et opslag der hedder "Jeg synes alt er lort". Så kan BrugerY have en "Jeg synes alt er fedt". Så kan BrugerZ have en "JEg synes alt er lige midt imellem". Men hvis ingen forholder sig til hvad hinanden skriver, hvorfor så have det?
Det minder om de helt tunge diskussioner på bodegaen efter 1000 øl, hvor 2 gamle mænd sidder og snakker til hinanden, uden at de hver især hører hvad den anden sige.
Ellers er det bare støj.
Jeg håber du vil argumentere for dine holdninger. For et forum er kun sjovt hvis folk har forskellige holdninger.