Windsor Du forholder dig igen slet ikke til et eneste argument. Dit eneste argument for at han ikke er en profil er at han har spillet 13 kampe.
Men jeg læser sådan set eller ikke nogen sige at han er en profil. Men derfor kan man da godt have en holdning om at han er spændende eller har potentiale.
Jeg misser referencen med de 250 superliga kampe? Kunne vi have hentet en offensiv problem med 250 superliga kampe?
Du har da kaldt både specifikke folk og alle der er uenige med dig bl.a. jubeloptimist, snæversynet, pøbelmentalitet og virkelighedsfjern, bare hvis jeg går igennem dine seneste indlæg. Det synes jeg da heller ikke er fordrende for en god debat.
Derudover er din tone generelt nedladende "Morten Hvad-end-han-hedder" / "Svage Silkeborg" / "Komiske Kent Madsen".
Det kan sagtens være du ikke mener det sådan. Men når jeg læser dine indlæg, så læser jeg dem som, at du mener at alle der ikke er lige så kritiske som dig, er idioter der slet ikke fatter hvad der foregår. Det synes jeg heller ikke er fordrende for en god debat. Det gør at alle andre naturligt kommer i en forsvarsposition.
På trods af at SIF pt. er i gang med/lige har haft den bedste 5 årige periode i minimum 30 år, så er stemningen herinde jo stadig dyb kritisk over alting.
Det er da super fint at der er blandede holdninger herinde på det her forum. Nogle accepterer SIF som en top16 klub i Danmark, og nogle har meget højere ambitioner.
Begge dele er fint.
Men jeg synes det er upassende, at bare fordi man ikke hader Kent Madsen og Trivela, så er man en idiot der ikke har fattet noget som helst. Ligesom dig og andre har lov til at have holdningen om at Silkeborg ville være et bedre sted uden dem, så har vi andre også lov til ikke at være helt så yderligt i vores holdninger.
@Windsor Jeg håber du vil forholde dig lidt til det her. Jeg må indrømme, jeg synes det er dræbende for det her forum at hele diskussion bliver på personer i stedet for at snakke om SIF.
Men for at være ærlig synes jeg det er få af dine indlæg der kommer med argumenter, og ikke bare "statements". Det gør det umuligt at have en snak i god tone.
Hvis du rent faktisk stille og roligt forklarede hvorfor du ikke tror Morten er en god træner eller Riisgaard er en god spiller, så tror jeg der er masser der er enige med dig derinde.