SIFsiden80erne Midtbanen havde langsomt spil med mange berøringer (dvs der mangler flere 1-2 gangs afleveringer), dynamik og intensitet i løb (dvs der manglede mere varieret løbemønster og flere højintense løb).
Men dette er vel netop konsekvensen af den manglende fart i omstillinger og pasninger, du her beskriver. For mig passer de to ting da perfekt med det, som Torjaeger skriver. Det offensive har længe startet med N. Larsen hos os og de korte udspil fra egen bane. Kan vi få midtbanen i fart med mere direkte spil op gennem kæderne, så passer pengene på begge dele. Så er spørgsmålet om det kræver nye til midtbanen, eller de mener, at dette kan skabes indenfor nuværende trup, og det må være den vurdering, hvor jeg tænker, at de overvejer og lur mig, hvis de finder en midtbanespiller, som de ser kunne dette i højere grad end de nuværende, så slår de til. Især hvis Callum afskibes.
SIFsiden80erne For hele holdet har der været for mange boldtab, og for mange beslutninger med store konsekvenser, og - uanset kvaliteten af den enkelte spiller, skal der som hold være mere tydelig vilje og fælles opbakning.
Helt enig, men igen-igen, så er det jo langt hen ad vejen en konsekvens af første citat. For langsom boldomgang og manglende fart i det fremadrettede gør jo, at modstanderne får nemt ved genpresset og fejlene opstår.
Jeg skal helt ærligt ikke kunne sige, hvad de selv tænker, men jeg ved, at MDK gerne vil det hurtige og også gerne mere lange (diagonale) bolde. At Kubel var så skide god i Fremad, men er faldet helt sammen i AaB skyldes først og fremmest manglende servicering fra egen bagkæde og især Kirchheiner, hvor de havde sådan en JMG/Skov-symbiose.