RedhalfDragon Så har vi Callum ud, samtidig med Larsen stopper. Det kan sagtens give en profil og et spændende navn på niveau med Callum da han kom.
Men så tror jeg også, vi er forholdvist enige. Det kan f.eks. være en transfer på Wikmans niveau og så en profil.
Men vælger vi den profil til en af 8’erne, så står vi også med det, som næsten kan blive et skrækscenarie i offensiven.
Og det er derfor, jeg også hellere tager chancen med Westh, Kirk og f.eks. Wikman i maskinrummet og så en offensiv profil. Også fordi der er lidt potentiale i, at Julius måske tager et ryk. Eller at Freundlich kan blive en ok 8’er, selvom jeg ikke forventer det. Berger kan selvfølgelig også blive en fin 10’er. Men jeg tror mindre på ham end Westh. Og i det mindste har Westh en makker i Kirk, som vi vel efterhånden tror ret meget på. Problemet længere fremme er, at vi let kan stå med tre, hvor ingen leverer, hvis Bakiz ikke finder formen.
Personligt tror ikke på, at vi opruster mere end det. Det er vi blevet skuffet for mange gange til. Og ift. hvad Trivela har givet indtryk af indtil videre, så virker det mere til, at de vil tage penge ud af forretningen end investere mere.
Og igen. Når vi sammenligner med, hvad vi har gjort de senere år, så sammenligner vi med år, hvor vi har fået 45-50 millioner ind i transfers.
Det er lige før, det er optimistisk at tro, at vi får bare det halve denne gang, for McCowatt skal sandsynligvis bære det hele.
Så selv bare to markante transfers ind kan jeg godt have mine tvivl om. Jeg tror, det sker. Men jeg kan godt se det ske på bekostning af, at man lader Gammelby gå til vinter, hvilket skaber et nyt problem (med mindre Stüker rykker helt vildt de næste 8 måneder).