Kappeleinz Tak for roserne 🙂
Jeg vil dog ikke læse Mortens svar helt så bogstaveligt. Man skal huske, at han svarer som cheftræner og naturligvis er meget professionel i sine formuleringer. Han kommer ikke til at stille sig op og sige, at vi mangler en spiller på position X eller Y, det ville både sende et signal til den nuværende trup og samtidig fortælle andre klubber lidt for meget om, hvad SIF leder efter og svage punkter.
Mit indtryk er derfor heller ikke nødvendigvis, at der kun kommer noget ind, hvis vi sælger. Jeg synes faktisk, der er nogle små formuleringer i svarene, som tyder på, at døren bestemt ikke er lukket for mere.
Vi prøver selvfølgelig at komme så tæt på som muligt her i de sidste dage af vinduet. Jesper Stüker ville være den oplagte at spørge mere konkret, men ham kan vi desværre ikke få fat i lige nu. Han er travlt optaget af transfervinduet og er som udgangspunkt kun tilgængelig for os i forbindelse med kampene.
Så jeg tror stadig, vi skal holde øjne og ører åbne de næste dage, der kommer helt sikkert til at ske noget 😉