SIFsiden80erne Kim Godt for Callum der vil bruge fodbolden til at få oplevelser for livet. Det kan Japan da.
SIFogSydbyen Kim Glædeligt at der er kommet andre bejlere til McCowatt. Hvis spillet i J-league minder om landsholdets så passer det fint til Callum. Jeg håbede at det var Wolves, QPR eller WBA der havde budt. Måske Japan kan noget, det er i hvert fald et eventyr
sofatraeneren SIFogSydbyen Callum kommer 15 timer tættere på familien i Japan - det kan sikkert også noget
Shearer Det er også lidt sjovt, at vi har sammenlignet Vallys og Callum. Ikke at de er 1:1, men der er en del ligheder mellem dem. Og gudhjælpemig om den klub, der lige har fået Vallys langtidsskadet, så ikke ser Callum som en mulig erstatning.
Kappeleinz https://sportsilkeborg.dk/artikel/dd396fb3-4fa7-4397-a17d-2f5882b9c5eb okay simon stuker vil gerne videre... det er da overraskende ?
Kim Kappeleinz Det er vel ikke ret overraskende. Han har ingen spilletid fået i denne sæson. De sidste 2 kampe har han ikke været i truppen. Han skal selvfølgelig ud at have noget spilletid for at udvikle sig. Jeg håber kun det bliver en udlejning. Han har dog kun 1 år tilbage af kontrakten.
danieljohns Kappeleinz ej nej nej nej! Det havde jeg godt nok ikke set komme! Jeg troede, han var skadet, siden han ikke var med. Og at han var en af dem, vi virkelig ville satse på! Øv!!!
Kappeleinz danieljohns håber virkelig heller ikke at han smutter... han er et godt talent vi sagtens kan udvikle på 🙁
RedhalfDragon Der kommer ridser i lakken hos træneren, hvis han både får gjort Gammelby impotent i venstre side og kørt Stüker ud af klubben i forsøget på at køre Riisgård ind som højre kant. Så skal Riisgård blive rigtig, rigtig god. Hvilket jeg faktisk også tror han kan blive, på sigt. Men højre back var bare vores store offensive våben. Modsat venstre back, hvor vi stort set ikke har offensiv styrke. Det havde givet meget mere mening at holde fast i det og køre Stüker ind med indskiftninger.
Frispark RedhalfDragon Enig, synes virkelig ikke Gammelby er blevet gjort god under MDK - Han er et stærkt offensivt våben ellers, det ser vi bare ikke noget til.
SIFogSydbyen RedhalfDragon Jeg synes ikke at Riisgaard skal blandes ind i noget med Stüker, der er trods alt en kæde imellem dem. Kan godt se hvorfor Stüker måske ikke ser så mange muligheder lige for, i hvert fald hvis han som jeg tror er meget en klassisk back. Ikke nok CB i ham til bagkæden, og jeg mener at vi har set rigeligt eksempler på at han ikke har farten til wingback. Så er man lidt fanget imellem to stole i det nye system. Lidt på samme måde som Okkels blev fanget af at vi ikke spillede med kanter i juletræet, så er vores nye system vel egentlig uden back-backs? Bak Bach Back 😆 Riisgaard spiller kant som jeg ser det, og det er derfor en anden diskussion. Gammelby skal kun bruges til venstre i perioder synes jeg, han skal tilbage på sin 'vante side' og forhåbentlig bidrage med mål igen. Men jeg kan godt forstå at Stüker gerne vil have spilletid når han ser hvordan Møller, Aske og Priesborg rykker sig for tiden. Selv Bloch får lidt spilletid
RedhalfDragon Jeg tænker også at Gammelby kunne sætte Riisgård op. Og Riisgård kunne få en fri rolle med JMG i sin side. Og indimellem hjælpe med returløb. I det mindste kunne JMG spille den, når Riisgård ikke er inde. Hvis de stikker Stüker en 4 års kontrakt og udlejer til f.eks. Århus Fremad, så fair nok. Men, hvis han skifter klub og får succes og bliver solgt fra en anden klub, så er det bare dumt.
Frispark Tror vi på at SIF får tilført en spiller, når Callum bliver solgt til Japan? Eller kommer vi til at se Bakiz lunte rundt på banen som “erstatning” resten af sæsonen?
Sleinah Frispark træneren fik i hvert fald gjort tydeligt for den sportslige ledelse hvad der venter - med den klare prioritering i går. Jeg tror de handler.