SDSondergaard Jeg bliver bekymret når der udtales fra træner teamet, at de er tilfredse med de offensive spiller som er til rådighed for nuværende…
Alternativet er altså noget værre.
Træneren tror på sin trup. Det er altså en god ting. Fodbold er ikke bare signings, stats og lønniveau. Fodbold er mennesker, arbejdet på træningsbanen, motivation og følelser.
Vi har trods alt også set MDK er en kyniker der tager konsekvensen af hvor lidt Bakiz har at byde på. Han er pt. 5. valg og indskiftes på yderste mandat - med pil ned, tror jeg. Og vi ved fra rygter, at der kigges efter 9ere.
Men ville folk foretrække at træneren sagde at han IKKE var tilfredse med de spillere vi har? Bliver vi SÅ kuldrede i transfervinduer at vi vender os imod vores egne?
Jeg kan godt have en 9er bekymring. Jeg tror også en handel kan være nødvendig. Men, der er intet jeg håber mere på, end at Simmelhack og Malthe viser sig gode nok og vi får spillestilen til at få det bedste frem i dem. Den naive indstilling kan man også have og finde en smule tryghed i at før vores profiler blev profiler, der var de bare fyld i truppen.