Jeg er positiv. Det bygger på flowet i de sidste par kampe (minus FCN efter det røde kort) og de første træningskampe + en stor tro på Wikman som en Brink casting.
Forsvaret kan koste nedrykning. Jeg ved ikke om vi skal være håbefulde ift. at Melker Jonsson ikke har fået kontrakt. Om der er bedre spillere som skal afklares først, a la Slotsager. Eller om han reelt er vores eneste bud, men at selv ham tvivler vi på. Der kan det blive grimt.
Men resten af banen, der tror jeg vi kan ende med et rigtigt stærkt hold. Vi har jo både Callum og Tonni. Hvis flowet kommer, så er der også en reel chance for at vi spiller os tidligt ud af problemerne og får tid til at prøve både Aske og Simmelhack over en periode. Jeg tror også på at Rami kan løfte sit spil, hvis flowet for alvor kommer tilbage.
Måske starter vi foråret med med kniven for struben med McCowatt, Bakiz og Adamsen - og slutter med at spille frit/flot med Berger, Rami og Simmelhack. Fordi Adamsen skal videre, Bakiz er skadet og McCowatt skal skånes før VM.