denno Meget enig... man har et kæmpe talent på 20år som laver 12 mål i 23 1. divisionskampe.
Og den statistik skjuler endda, at han ofte blev skiftet tidligt ud i starten af sæsonen, fordi han nok ikke helt havde luften til 90 min. Og efter skaden spillede han heller ikke rigtigt fuld tid.
Reelt var det et mål pr. 146 minutter. For en 20-årig. Inden skaden var det et mål pr. 121 minutter(!) Det er sammenlignet med, hvad Luca Kjerrumgård præsterede i samme periode. Han bombede så videre i hele foråret. Og havde også fire Superliga-mål på CV’et fra sæsonen forinden, Men er også væsentlige 1.5 år ældre end Bøndergaard. Og Kjerrumgård røg efter Nordic Bet Liga-sæsonen videre for vilde 37.5 millioner.
Jeg siger ikke, vi kunne ha fået det samme, hvis Bøndergaard havde kunne gøre sæsonen færdig med ca. samme målsnit. Men jeg mener ikke, man er helt på månen, hvis man tror på, vi kunne ha fået 20 millioner.
Og det er jo nok mere skaden end dumme beslutninger, der gør, at vi står her - lidt som med Busch, som jo var endnu mere uheldig.
Men ja. Vi vil gerne ha lidt medgang snart.