Jeg er slet ikke med på præmissen om, at man kunne bruge flere penge. Vi kører med minus 27. Hvis Trivela ikke har lyst til at tabe flere penge end det, så er det bare et vilkår. I det gamle ejerskab havde Papirfabrikken vel heller ikke genereret flere penge?
FCM bliver tit fremhævet som eksemplet på hvad der kommer ud af ambitioner. De er blevet kæmpestore på at flere milliardærer har skruet op på maks. Det er slet ikke noget jeg ønsker for vores klub. Det føles unaturligt og jeg holder med processen og selve rejsen.
Efter min mening kan vi diskutere det sportslige. Pyndt, Carlsen, Orazov, Montano og Bøndergaard står definitivt som fiaskoforløb. Kent Nielsen har et stort fingeraftryk på flere af dem. Og han har efter min mening givet køb på vores sportslige, ultimative spillestil for kortsigtede resultater. Som nu udebliver. Så meget peger på ham.
Måske skal Stüker også se indad mht. for mange ukendte spillere ind, hvor man i stedet kunne vælge færre, men etablerede navne og flere talenter. Altså Peter Sørensen vejen. Men vi kan jo se med Rami, at det heller ikke er lige til.
Det virkelige analyse skal de selvfølgelig lave internt, hvor de ved præcist hvem der argumenterede for hvilke beslutninger. Men, der er jo også 11 runder til at ændre på billedet.