Roede
Mindre kan jo også gøre det. Hvad mener du om at “gøre det lokalt” ifht. Aqua? Det er vel ikke et mål i sig selv at gøre det lokalt. Men de er da ekstremt gode til at samarbejde med børnehaver, skoler, klubber mv., og laver gode familiearrangementer og særlige events for sæsonkort holdere mv.
Tivoli Friheden var tæt på at gå på røven indtil de fandt musikken (pun intended), som har været med til at skabe en positiv spiral der også har givet økonomi til at forbedre faciliteter og generel oplevelse. Det er et ganske glimrende turnaround de har lavet, og de leverer sublimt ifht. børnefamilier, musik interesserede og sæsonkortholdere.
SIF tiltrækker vel ikke rigtigt nogen målgruppe, udover dem som i forvejen er fodboldinteresserede? De har deres fodbolddage, og kommer af og til lidt rundt i folkeskolerne, men jeg synes det er meget spillerbåret hvis jeg skal være ærlig. Og det kan altså ikke stå alene.
Jeg er med på sarkasmen, men den bider altså ikke rigtigt, for jeg synes faktisk klubben er pisseringe til det, og jeg synes egentlig at andre klubber/byer med sammenlignelige vilkår (eller ringere) har bevist at man med et lidt mere moderne take, kan flytte nogle ting. Sverige har jo i en periode lykkedes ret godt, med tanke på hvor elendigt deres produkt er.