Der er absolut intet i vejen med at hente spillere i både 1.-og sågar 2.division, men hver ting til sin tid. Og den tid er altså i min optik ikke lige i det kommende vintervindue.
Man gør ikke ligefrem de nye "divisionsspillere" i tjeneste, hvis vi henter dem til et hold, hvor både kvaliteten og ikke mindst den spillemæssige identitet i den grad er udfordret. For det er den altså i meget høj grad. Det bliver de nyankomne ikke ligefrem bedre af, at komme på et hold, hvor spillerne famler lidt i blinde, og hvor de har nok at gøre med at passe deres egen butik. Det siger jo faktisk alt, at Westh fremstår som en mindre åbenbaring i midteraksen, hvor han ovenikøbet måske er den bedste. Nok har Westh gjort udmærket i min optik, men der er jo ikke tale om en spiller, der ligefrem har brændt banen af. I hvert fald ikke i min optik. , men det kan vi jo heller ikke tillade os at forvente. Til gængæld fortælle det ret meget om det generelle niveau hos Mads og Mads.
Jeg er helt bestemt tilhænger af strategien, men jeg bestemt ikke tilhænger af, at vi big time driver rovdrift på den, hvilket jeg frygter bliver tilfældet i det kommende vindue. Særligt hvis rygterne om de to Aahus Fremad spillere har noget reelt på sig. Så er jeg overbevist om, at vi langsomt, men desværre også ret sikkert, går en nedrykning i møde. Desto ringere vores spillermatriale er, desto mere skal vi overpræstere. Og det selvsagt en farlig leg.