MartinSIF der har vel heller ikke været bedre stemning siden de tog over? Det er nok svært at få begge dele som fan. Det er jo en meget konventionel adfærd blandt fans/Ultras at markere sig med store flag, pyro og andet krudt. Nogle er til det andre er ikke. Mange spillere synes det er fedt, klub-bosser synes det er åndsvagt pga bøder, nye unge fans (oplever jeg) ofte at de synes det er fedt og lidt på kanten... Og stemningen, fælleskab etc er en RIGTIG stor del af at næste generation af unge støtter op om SIF, køber merch og kommer på stadion. Der handler det i meget mindre grad om fanzone, kvaliteten af pølser, og spillet på banen.
Nu sætter jeg det lidt på en spids, men jeg synes klubben skal passe på med ikke at lukke sig for meget om sig selv. Meget med den her " vi gør det på vores måde her" i alle henseender (indkøb, fanpleje, lønstruktur) for med tiden er mit bud at folk vil falde fra og tilslutningen og stigningen i fans , stemning, stolthed over trøjen vil dale igen og om 25 år er VFF, Horsens, Vejle, AGF FCM, ARHUS FREMAD, Randers langt foran os i rigtig mange aspekter.