Roede jeg ved ikke hvad jeg skal bruge sådan en ligegyldig kommentar til. Jeg tror bare du og jeg ser vidt forskelligt på tingene og i livet generelt. Jeg har ambitioner og siger efter kvalitet i mit liv. Det samme har jeg for de ting jeg involverer mig i, som klubben. Du forekommer for mig uambitiøs, med meget lave forventninger til tingene generelt og derfor jubler over det mindste.
Jeg kommenterer ikke på Ross fordi jeg synes det virker som en ligegyldig transfer der hverken gør til eller fra.
Klubbens initiativ med sammen for Søhøjlandet er godt bestemt. At der først er nu de udfolder sådan en kampagne er helt hul i hovedet (velkommen til 2026). Så gør de det sådan også hvad jeg vil betegne som en relativ kedelig video og jeg har lille tiltro effekten af det. Nuvel hvis det bliver startskuddet til en længere kampagne der fx strækker sig resten af sæsonen, kan det noget, men jeg tvivler på at klubben vil investere pengene i et projekt der strækker sig så lang tid.
Hmm, nej der er ikke mørkt hvor jeg bor, der er kvalitets lamper fra PH, så der er rigeligt for mig.
Og nej jeg vil ikke hellere se en Herning-kamp, men de er en bedre drevet klub end vores på alle parametre.
God sæson til dig.