denno Arh, mon dog. Synes egentlig vi har gjort ret meget ud af at sige, at man blandt andet kan blive nødt til at lade vær med at synge med, fordi vi IKKE vil associeres med dem, der opfører sig dumt. Vi har så vidt jeg ved i hvert fald ikke nogle tætte relationer til voldsmænd, så det er ikke dét den manglende omtale eller bagatelliseringen af episoden drejer sig om.
Tror mest af alt, der er tale om en forglemmelse, da vores fokus jo egentlig udelukkende var på selve generalforsamlingen. Dér undrede det os, at der ikke var større kritik med alt det palaver, der havde været op til. (Også) I den forstand var protesterne fejlslagne, da man jo intet opdagede indenfor.
Når du nu skriver det, kan jeg godt huske, at jeg læste, at deres affyren var rigtig dårlig timet og uigennemtænkt med noget ungdomstræning, men det må jeg ærligt talt indrømme, at jeg ikke lige tænkte på, da vi talte om indholdet af generalforsamlingen.
Det var ikke lige fokus til denne omgang, men mon ikke der sker uhensigtsmæssige ting igen (måske til håndbold i tirsdags??), så skal vi selvfølgelig nok få det omtalt 👍🏼