Humlebien jeg tror du hører hvad du gerne vil høre. Klaus argumenterer ganske godt for sine holdninger. Han sætter et klart og tydelig spørgsmålstegn ved indkøbene (Carlsen og Pyndt).
Jeg har i hvert fald misset evt. ros til forsvaret. Jeg lyttede heller ikke super intenst, det var en lang udsendelse.
Monnerup og Dam gør det fint. Enig med dem. De kommer bare ikke med den indsigt Stemmerne fra Søhøjlandet kommer med.
Det er fair nok at være efter Hvidovre drengene. Men alle i klubben har talt om tålmodighed her.
Det der skurer er, at Egelund taler om FCM som en outsider og os som nogle man skulle have store forventninger til. Selvfølgelig fremhæver han to spillere på bænken, fremfor fx Brink og Klynge på banen.
Egelund siger jo selv at han gav FCM 20-30 % chance for at blive en udfordrer igen, hvorefter han storroser dem for førstepladsen. Det er jo helt væk. Dam svarer på samme spørgsmål at han gav FCM 80 %. Vi taler en klub med sportsligt budget, ifølge Egelund selv, på 175 millioner!!! Vores er vel 30. Kig på deres indkøb, som også tog lang tid at få i gear, som nu er 1'er efter en del halvdårlige kampe til fuld gevinst og som er fra en helt, helt HELT anden hylde end Carlsen og Pyndt. Forventningerne klubberne vurderes efter er helt off ift. hinanden. Men altså, ham om det.
Selvfølgelig skal vi have fokus på de kritikpunkter der er og mon ikke vi herinde kan blive enige om nogle og få dem godt opsummeret i Stemmernes podcast.