Jesper-Johannesen Der venter en stor kamp på JYSK park på søndag, når vi får besøg af FC Midtjylland. Næsten 5.000 tilskuere har allerede sikret sig en plads, så vi opfordrer alle til at møde op i god tid og være med til at støtte drengene – allerede når de løber på banen til opvarmning.
PsychoRajko Byskov er på vej til AZ, og starter Franculino og Osorio inde i morgen? Spændende at se vestjydernes startopstilling. En ting er sikkert: Der bliver nok meget fysik. Ovenpå denne uge kan vi hvis kun overraske.
Frispark PsychoRajko Jeg er enig. Sådan helt ærligt, så vil jeg sige chancen for at vi får point i morgen må være omkring 3-4-5%
SIFogSydbyen Min ønskeliste for i morgen er et cutback mål. Gerne Gammelby der kommer først til baglinjen og laver cutback til Ross eller Al Hajj. Og så gerne et mål hvor Riisgaard løber fra alt og alle. Ved godt at der skal noget til mod FCM, men alligevel. Chancen er der i morgen, hvorfor ikke være frække og tro på det? Sidste ønske er at vi prøver at spille Malthe eller Simmelhack som de centerforwards de har statur til at være. Altså høje bolde til låget, og gode baller de kan slåsse om i boksen. Vi spiller dem for meget som falsk 9ere, og jeg kan ærlig talt godt forstå at det er svært når fysikken er så stor. Det bliver svært imod FCM. I alle faser af spillet. Men samtlige af vores spillere er her for at blive udfordret på højeste niveau. De har selv meldt sig til det. Så de skal bare gå ud og spille røven ud af bukserne i morgen
SIFogSydbyen Kappeleinz Så længe historien er underholdende, så er det mindre vigtigt om den er sand 😊 Spøg til side, så mener jeg at MDK holder XI tæt til kroppen, jeg har end ikke set truppen endnu
Kappeleinz https://bold.dk/fodbold/klubber/silkeborg/nyheder/sif-er-uden-mccowatt-og-ganchas-mod-fcm#comments
Sleinah Kappeleinz det må betyde at de forventes væk begge to. det bliver nogle spændende dage frem mod onsdag.
Kappeleinz Sleinah hold da op... det bliver svært idag. plus der er en tilfældig bruger på bold, der skriver at han bliver præsenteret på heden imorgen.. det må være end and
Sleinah Kappeleinz Ganchas er jeg ikke bekymret over, vi har set bedst ud med Møller, priesborg og østrøm. Men klart Callum - der skal en eller anden træde voldsomt i karakter. -det er svært at se hvem det lige skal være.
PsychoRajko Shit mand. Og med Maels debut in mente, så står vi svagere i forsvaret end da vinduet startede (nu hvor Ganchas er væk).