Windsor Kappeleinz Nej jeg synes det er bøvet. Så endnu engang slynger du løgn ud for at skabe en stemning.
tturbo1 Windsor ja det stunt med Nicolai og Aske kommer til at koste en nedrykning i år. Så store fejl er der ikke råd til i superligaen.
Windsor Kappeleinz Hvor? Og @Jesper-Johannesen kan vi få aldersgrænse ,ligesom sociale medier, på om at man skal være mindst 18, så vi kan slippe for de her mærkelige og skøre indlæg fra kappedrengen.
Kappeleinz Du insinuere at jeg har sagt en løgn igen…: nej det har jeg ikke .. endnu en gang beviser det bare at jeg skal lade være med at svare på dit gylle
Windsor Kappeleinz du har stadig ikke citeret mig. Du er den som skaber allermest unødvendigt mudderkast herinde med dine hovedløse indlæg. Gylle? Sejt skrevet.
danieljohns Kappeleinz Kappeleinz ja, det er virkelig trist, at Windsor er kommet til. Det har virkelig ødelagt meget herinde!
Shearer Uden at skyde på nogle bestemte, så har mængden af små personlige konflikter simpelthen nået et niveau, hvor det går for meget udover fornøjelsen ved at være på det her forum.