RedhalfDragon Men, man kan jo godt slutte i bunden og mene, at man står et anderledes godt sted med spillestil og truppen, end da sæsonen begyndte.
Det kan man selvfølgelig. Men man kommer nok aldrig til at ha en følelse af, at ret meget er ret godt, når man ligger i bunden.
Og man kunne måske også sige, hvis man ikke var blevet så forvænt, at det er ret positivt uanset hvad, at vi overlevede. Men det er klart, det negative der fylder mest herinde, hvilket for mig er lig med en ret stor grad af forvænthed.
Jeg erindrer ikke, hvis jeg skulle ha givet udtryk for en tæt på komplet trup, hvis ellers Pelle blev erstattet. Men havde Bakiz ikke været skadet, og havde han leveret på højere niveau, når han var klar. Og havde Busch/Rödin ikke været skadede. Og havde Al Hajj leveret, så er vi da ikke langtfra. Måske lige på nær Andreas Poulsen (og den manglende Pelle-erstatning). Men havde vi ikke skulle slås med de andre ting, så kunne de fleste nok godt ha set for sig, at vi havde fået 7-12 point mere.