RedhalfDragon
Og alt det gode synes jeg også kan ses med øjetesten når man overværer kampene.
Det er generelt flot spil og opløftende.
Det der bekymrer er at det kun har givet 1 point indtil videre, og jeg er bekymret for at det på et tidspunkt bliver et pres for spillerne.
Fx Aske, hvis nu ikke han lavede fejlen ved det tredje mål. En fejl er hvad der sker, shit happens, og hvis marginalerne havde givet os et straffe og Aske havde pareret det tredje mål, så ville der være langt mindre pres på truppen den kommende uge.
Jeg er sikker på at vi vil se dage hvor det flasker sig. Men så længe vi spiller uden en decideret targetman så er modstanderne alt for komfortable uden bold. Vi er nødt til at kunne true i dybden, måske kommer der her dynamiske løb fra Bakiz når han er i kampform igen, og med fart. Det skal nok komme fra Riisgaard.
Men vi er nødt til at have en giftig skarpretter som indimellem scorer ud af ingenting og hele tiden truer i dybden. Ellers er vi for nemme at dæmme op for for de gode forsvar. At Gammelby skifter side og plads er læst, og det er de udsøgte teknikere i FCKs forsvar da ligeglade med.
Shout out generelt til FCKs tæmninger og boldomgang, det var smukt at se deres teknik.
Og shout out til Østrøms hovedspil, han tabte ikke en eneste duel i går. Chef!
Og så er mit hot take at Al Hajj spillede en god første halvleg i går, fordi jeg tror at hans opgaver er det vi så ham løse i første halvleg. I anden var han træt og skulle have været hurtigere ude. Han tager farten ud af vores omstillinger og går ikke direkte på mål. Men han løser opgaverne fra træneren. Og vi fik mål fra kanten, så det var muligt at vinde uden en 9er. Hvis Gammelby og Ross ikke havde brændt deres direktører ville det jo se genialt ud. FCKs keeper med flere klasseredninger, han var heller ikke uheldig