Lang tid siden vi har talt om emner til klubben. Så her kaster jeg en i bowlen. Som jeg håber er en de emner klubben taler med om en mulig transfer eller låne aftale.
Osvald Søe, højre benet, center forsvar fra San Diego. Mener han har været oppe herinde før?
Men en teknisk dygtig centerback der kommer fra FCK’s akademi og slået igennem i B93, det tænker jeg bonger positivt ud på vores datasets.
Jeg mener at kan huske han som god på bolden, med evner på højre back også, det gør ham jo perfekt som højre midterstopper i vores nye system, hvor de skal kunne spille begge positioner.
Jeg kan se han har spillet 6 kampe for San Diego, kort efter han ankom til klubben i vinterpausen, men er røget ud i kulden her de seneste par måneder, hvor han end ikke har været i truppen, og ikke har været skadet.
I følge transfermarket har han en værdi på ca. 500.000 EUR, så han er inde for vores muligheder for en køb. Dog tænker jeg lønnen bliver et større problem, og forskerordning er ikke en mulighed endnu. Så derfor vil lån nok være eneste mulighed for ham.
Hvad tænker I?