Jeg skriver egentlig heller ikke, som jeg skriver for at være negativ.
Det handler mere for mig selv om at have nogle realistiske forventninger forud for næste sæson. Og måske også inspirere andre herinde til at indstille deres forventninger, til dels også fordi jeg næsten ikke orker den måde forummet kan blive på, hvis vi kun har fået fire point i de første 10 kampe.
Så måske snarere end form for ydmyghed over vores situation. Og tilbage til at kunne blive vildt begejstret over et point på Brøndby Stadion.
Jeg tror, vi kan få en rigtig svær efterårssæson. Og sæson i det hele taget. Men vi er ikke rykket ned, hvis vi overvintrer seks point under stregen. En del taler for, at vi kan få en bedre forårssæson end efterårssæson.
Men ja. En del taler altså også for, at vi ender under stregen. Jeg vil hellere blive positivt overrasket i næste sæson i stedet for at sidde med forventninger/forhåbninger om, at vi rammer noget, der ligner de ting, vi ellers har været vant til en håndfuld år. Eller for den sags skyld forventninger om, at vi henter tre spillere der går direkte i startelleve.