Holst84 Kappeleinz givet at vinduet endnu ikke er lukket op, så må det vel være en forlængelse? Ret mig endelig, hvis jeg tager fejl i forhold til tilgange.
Therkildsen Holst84 I princippet kan du godt. Aftaler kan laves på forhånd, men spilleren må først spille kampe for sin nye klub, når transfervinduet åbner igen. Kan også være en kontraktløs spiller.
RedhalfDragon Frederik så skal Kent Nielsen da først signe med DBU. Det kan jo også være sket. Måske venter de bare på DBUs pressemeddelelse. Mit gæt ville dog også være JMG, Malthe eller Kirk.
Daxe Jeg tænker at det klart må være en kontraktforlængelse af JMG. Det er for tidligt og ikke akut at finde en ny cheftræner - spillerne er på ferie. Der er kontrakter der skal indgås og forlænges før vinduet åbner så man sikre sig deres underskrifter. Kunne være spændende med MH og JMG inden vinduet åbner.
Therkildsen Det kan næsten kun være en ny træner. Ellers ville de ikke trække det sådan i langdrag. Men DBU har nok serveretten til melde ud.
Daxe Therkildsen Jeg tænker umiddelbart SIF har serveretten til at annoncere opsigelsen af KN. Men mon ikke vi snakker om, at det kommer inden for en time af hinanden 🙂
Frederik Ville være skørt at tease for en ny træner inden den nuværende er stoppet. Desuden trækkes den vel ud for at fans har tid til at snakke om det - præcis som vi gør nu.
JALI Det er Skov. Og nej, jeg ved det ikke 100%, men har hørt lidt summen, så skulle jeg sætte penge på det, så var det ham. Jeg tænker dog, at JMG er mere sandsynligt, men går med mavefornemmelsen...
JALI Frederik Hvad ved jeg, jeg siger bare, at det ikke er mange dage siden, at jeg hørte noget summen. Om det så er rigtigt eller ej, pas. Men man skulle da være en skid, hvis ikke man bragte det videre, så I kan gå og skide grønne grise af forventning :-)
forzajuve SIFogSydbyen det kan de vel godt, hvis begge klubber og spiller, er enige om at lave en kontrakt. At han så først kunne tiltræde, når vinduet åbner, det er vel en anden ting.. Men måske jeg tager fejl
JALI SIFogSydbyen Der er vel intet til hinder for at skrive en kontrakt(?), men spillerens certifikat kan bare ikke overføres før vinduet åbner (tænker jeg). Men nuvel, som jeg skrev, så er det også en long run, men jeg håber :-)