PsychoRajko Det vigtigste må nu engang være, hvorvidt han har kompetencerne i orden. Det kan vi overhovedet ikke vide noget om, men mon ikke Stüker og co. har screenet sig imod den slags? Her må vi lade tvivlen komme klubben til gode.
Det, der umiddelbart springer i øjnene hos mig, er, at han har været mange steder i en forholdsvis ung alder, må man sige. Han har været to år i Brøndby som det længste, hvor han i øvrigt bestred flere trænerposter på ungdomssiden. Det kan selvsagt tolkes meget forskelligt. Måske har han svært ved at finde sit rette element, eller måske er det et udtryk for udfordringslyst og videbegær? Ligeledes kan alderen ses som enten noget negativt eller positivt. Positivt i den forstand, at man må gå ud fra, at han har fingeren på pulsen i forhold til data, teknologi osv. Forestil dig, hvis man havde ansat Viggo Jensen eller Ove Christensen til at varetage samme funktion 🙂
Under alle omstændigheder er det en vigtig og absolut nødvendig ansættelse, så jeg tillader mig denne ene gang at påføre mig en imaginær ja-hat 🙂