Jeg forstår slet, slet ikke tanken om at sælge Tonni nu. Slet ikke for de benævnte beløb. Det vil være rent selvmord i forhold til en mulig nedrykning.
Tonni har fanden fløjteme mig ikke spillet godt i længere tid, endsige scoret mål, men han er næsten altid involveret i det vi trods alt får skabt i det offensive. Involveret på godt og ondt kan man sige, men trods alt involveret. Man kan sige meget om Bøndergaard, men han kan gå hele kampe, hvor han stort set ikke har en boldberøring. Det var i hvert fald kutymen i Fredericia. Dermed implicerer jeg dog ikke hermed, at han nogen dårlig angriber- det synes jeg faktisk overhovedet ikke, men jeg ser ham simpelthen ikke passe ind for nuværende. Så skal vi i hvert fald skifte udtryk.
Skal vi ydermere have det bedste ud af Bakiz og Callum, så er det kun Tonni, vi kan ty til. Hverken Bøndergaard eller Simmelhack har deres forcer i relationsspillet med de andre. Vi har en okay chance for at klare det med Tonni på holdet mens den vil være markent mindre uden. Så er der i hvert nogle af spillerne, som skal eksplodere i deres udvikling.