denno
Jeg tænkte også godt tanken…
Men bare fordi, det måske er bagtanken behøver det ikke betyde, at han ikke mener det 😅
Og der er jo et eller andet om det. En fundamental ting i sport er, at man rækker ud efter stjernerne, og det føler man nok ikke, at klubben for alvor har gjort med de muligheder, vi har haft.
Og den slags forplanter sig til truppen. Selvfølgelig gør det det. Og selvfølgelig forplanter det sig også til fansene, hvilket vi også ser på tilskuertallene.
Jeg bor i København, men har gennem et par år eller tre gået ret langt for at planlægge at komme til bold i Silkeborg. Men det må jeg erkende, at jeg ikke har gjort på samme måde det sidste års tid. Og der vil jo bare være mange af dem, som er lidt på vippen af andre årsager end mig, som falder fra.
Og det bliver også lidt pudsigt, at vi melder målet ud om 6.000 tilskuere. For det ER rent faktisk ambitiøst. Men samtidig kan man lidt groft sagt sige, at vi på andre planer gør lige præcis det modsatte af, hvad der der skal til for at skabe den tro og begejstring over tingene, som skal til for at nå det ambitiøse tilskuermål.