forzajuve NL har stået godt denne sæson, men de to forgående, har i min optik, ikke være special gode, på en måde, hvor jeg har tænkt whoooow en klasse målmand vi har, han var ganske god, men ikke mere. men det er bare mig
Ja, det må være dig 🙂 Det du måske hentyder til er, at Larsen sjældent leverer de mest spektakulære redninger, hvis vi kigger over en årrække. Det er da også målmænd i Superligaen, som efter min vurdering har et højere topniveau. Men det er så klart mit postulat, at du ikke finder en mere stabil målmand i Superligaen end Larsen, hvis vi igen kigger over en årrække. På det punkt slår han faktisk også Jesper Hansen og Andreas Hansen i min optik. Jeg kan da godt erindre nogle tvivlsomme indgreb fra Larsen, hvilket sker for alle målmænd, men dissideret drops synes jeg godt nok man skal lede længe efter. Og så til et element, vi slet ikke har berørt herinde: Han er altså holdets anfører og lønførerne i hvert fald frem til sommer. Hvordan regerer resten af holdet på det ?
Det jeg har set til Aske i U-landskampe og SIFs reserveholdskampe, så fremstår han ikke som en målmand, som disker op med de helt store redninger. Hvad værre måske er, så synes jeg faktisk, at han slet ikke udnytter sin højde godt nok, når han skal gribe ind ude i feltet. Der har været nogle svipsere hist og pist. Men det er selvfølgelig et yderst spinkelt grundlag. Vi får nok allerede syn for sagen i de kommende træningskampe.
Jeg siger ikke, at jeg ikke godt kan forstå rationalet bag beslutningen, men jeg må bare sige, at timingen er mildest talt uheldig. Og så vil jeg bare konstatere, at Stüker for alvor har sat sin røv i klaskehøjde.