Hej alle,
Jeg prøver at lave et så transparent, kort og præcist et opslag som muligt. Jeg har brugt hele min sommer, til stor frustration fra min bedre halvdel, på at bygge et "nyt" manager-spil, som jeg fik en idé til.
Kort sagt fik jeg en idé til at lave et nyt manager-spil, som henvendte sig til dem, der måske ikke gider at sætte et helt Fantasy-hold, styre budgetter mm. men mere gerne "bare" vil sætte nogle picks lidt ala ´tip-en-13´er´. Idéen er egentlig at gøre det at sætte picks/oddse til en mere social samt konkurrencepræget ting - UDEN - at det skal være noget som helst med penge at gøre.
Jeg vil gerne starte med at sige, at jeg tjener ingen penge på det - og jeg forsøger virkelig at være ydmyg og ikke lave dette opslag som bare ren skrald-reklame.
Jeg laver opslaget for at se om jeg kunne være så heldig at få nogle brugere ind på siden, så jeg kan få testet og finpudset konceptet.
...om ikke andet vil det da gøre at min sommerferie ikke er helt spildt, og jeg kan vise min bedre halvdel at det ikke var helt forgæves 😂
Spillet hedder HeadToHead.dk
ALT feedback tages imod med åbne arme og kæmpe krammere, de kan sendes her eller til mailen på siden.
På forhånd mega mange tusinde tak!