Nu bor jeg i Århus og her er stoltheden kolossal over AGF (ufatteligt, men sandt). En ting jeg har bemærket er, at der er markant flere trøjer i bybilledet, end når jeg er i Silkeborg. Ja faktisk så ser jeg næsten flere SIF-trøjer på studerende i Århus, end i Silkeborg. En anden ting, som jeg tænkte på før kampen mod Bif, hvor jeg parkerede helt ude ved jobcentret langt fra stadion, det var at på den endeløse række af biler, som jeg passerede, så var der ikke et eneste SIF-klistermærke, hvor der i Århus kører virkeligt mange biler rundt med GF-klistermærker. Der er også virkeligt mange lejligheder med GF-flag i vinduerne og den slags.
Nu gider jeg ikke selv som bosiddende i Århus have et klistermærke på bilen, da jeg vil være nervøs for hærværk, men jeg tror på, at hvis nok flager med deres tilhørsforhold, så skaber det et bredere fællesskab, hvor man signalerer, at byen er sammen om dette. Det giver sammenhold og identitet, som alt andet lige også vil give flere fans.
Når det er sagt, så synes jeg, at vi er kommet langt. Men mere vil som bekendt have mere, og det vil være fedt, hvis man virkeligt fik indtrykket af klubben - lige så snart man passerede byskiltet/kommunegrænsen.