forzajuve men det handler vel i lige så høj grad om at klubbens præstationer har øget forventningerne og sportslige ambitioner markant under KN. Hvis SIF så ikke vil hæve budgettet så man kan være bedre med om bedre talenter, så SKAL KN indsluse semi gode eller uprøvede unge på bekostning af det sportslige?
KN har skabt et fortrinligt forventningspres, som nogle fans mig selv herunder har længtes efter, men der virker for mig at se som om, at klubben hellere vil agere udviklingsklub og tjene penge frem for at gå efter bedste mulige sportslige resultater. og så vil KM og hvem det ellers er nok sige, jamen vi sigter altid efter bedste placering, men inden for vores rammer. Jaja, vil jeg så svare, men siger i kunne på baggrund af stor sportslig og økonomisk succes gennem mange sæsoner, have skabt bedre rammer på nuværende tidspunkt.
.i stedet virker det til at ambitionerne forbliver som man kender SIF en top 16 klub. Alene af den grund at mere villige klubber omkring os investerer mere end os. Resultatet heraf ser vi måske ikke nu, men næste sæson og den efterfølgende bliver meget definerende for SIF position i dansk fodbold mange år frem, med den nuværende udvikling.