denno Naiv eller troen på at mennesker kan ændre sig og lære af deres fejl.
Vi har forskelige syn på mennesker, og fordi folk gør noget forkert, gør dem ikke nødvendigvis til idioter.
Måske jeg husker forkert, men jeg husker "kun" en gang ( ikke fordi jeg på nogen måde syndes det er ok) men den ene som røg ind på banen, var fordi en ung gik i panik, da den brændte i hans hånd og en anden ung troede det var det de skulle gøre ( så foto af hånden bagefter) ikke det gør det ok, men dog en forklaring på dette. Og ved de fik et kæmpe møgfald grundet dette.
Det er bare lidt nemt for dig, at på råbe dig som bedre vidne, og mig som naiv, for der skal jo bare en dum handling til, så har du ret og jeg er naiv, selv om 5 år..
Og alle er vel enige om (på nær dig og få andre herinde) at U.D mangler, men alle mener også, at laver de noget pyro igen, ja så er det tilbage til karantæne, og det er jo også det KM og Fan enhederne har meldt ud..
Men jeg tror på mennesker, også unge "idioter" og du tror ikke på at de kan ændre sig, og det er da ok at du har det sådan, men jeg mener stadig at kalde andre for idioter, det er ikke ok i min optik..
"