Nå oven på endnu en god sæson er det spændende at se hvad klubben gør frem mod næste.
Jeg synes forventningerne nu ikke længere er at "bare vi kan holde os oppe". Nu må der snart være noget gå på mod og ambition om at ville mere. Også rent retorisk og ud af til. Jeg er spændt på om Trivela vil komme med lidt ekstra råderum sådan klubben kan give sig selv de bedste forudsætninger for at ende så højt som muligt i tabellen.
Som udgangspunkt er mine forventninger til næste sæson at vi skal ende top 7. Meget gerne i top 6 så vi kan få nogle sjovere kampe her i foråret end tilfældet var i år.
Jeg synes også man må skule til at niveau forskellen i Superligaen ikke er større end at det (hvis meget flakser sig) bær være muligt for os at kæmpe med om top 5 måske endda top 4.
Man kan i hvert fald ikke (i min optik) blive ved med at se sig selv som en klub der "bare" skal blive oppe, når de seneste 4 sæsoner har været som de har.
Tror vi på at klubben snart skifter tin næste gear? Eller bliver man ved med at "håbe" på at Kent N kan få sammensat spillere der individuelt ikke er top klasse men som kollektiv er en farlig maskine med stort top niveau, men også lavt bundniveau, når spillere bliver skadet ov 13-14-15 mand bliver skiftet ind.