Jeg savner også lidt mere talentudvikling. Vi har en stor fordel i den spilletid vi har til rådighed, som midterklub i superligaen. Mange kan selvfølgelig tilbyde det samme, men andre steder er det lukket land, bortset fra de allerstørste talenter.
Jeg tror jo på man kan spille et mindre talent bedre end et større talent, som ikke kommer ind på et hold. Måske sker det så senere, end når et stort talent bryder igennem.
Men, det er jo svært at kritisere KN for den spilletid han ikke giver dem. Det er jo et elitemiljø og man kan ikke bare se bort fra niveau uden de skal konkurrere sig til det.
Men, jeg synes det er forfriskende at man nu satser og lader Simon Stüker være tredjevalg på højre back og, går jeg ud fra, fjerdevalg på venstre. Der skal ikke mange skader til før han kan få indskiftninger. Der har været meget kritik af at man ikke satsede økonomisk i transfervinduet. Her satser man sportsligt - med stor sportslig risiko og mulighed for stor gevinst. Og det synes jeg er fedt.
Det kommer nok ikke til at ske i motorrummet. KN foretrækker mange tekniske og løbestærke spillere på de fem midterste pladser. Men, det kan jo stadig ske Lorents, Boesen og Biller pludselig tager en udvikling fra ung og uden den store impact til profil, som et nyindkøb. Det så vi fx med MEM dengang. Godt nok efter en nedrykning. Men, mon ikke vi rammer et transfervindue, hvor en eller flere tilgange allerede findes i truppen og er integreret på alle måder? Det både tror og håber jeg.