Det her, er et godt eksempel på, at folk smider sig om med formodninger og "virkeligheder" som ikke har hold i det faktuelle, men så nemt kan bliver virkeligheden for nogle.
Det viser bare, at det bliver svært at diskuterer, hvis der diskuteres ud fra to forskellige virkeligheder, facts kontra formodninger/overskrifts læsning.
"Altså at han skulle opereres, hvorfor dælen bliver han der så først nu? Det er da 3 uger der gået med ingenting. Vi kunnen have haft en lille mulighed for at have ham tilbage til nedrykningsspillet, nu kommer han nok tilbage i slutningen af sæsonen for så at blive skadet i optakt til næste sæson. Jeg tror desværre også det er slut, hans kontrakt udløber vel også slut 2027, jeg tror ikke vi ser ham på banen inden da"
Og nej, jeg kan ikke sige mig fri for at, havde diskuteret ud fra en overbevisning, jeg troede var sandheden, men bare viste sig at være, noget en anden havde skrevet, uden det havde hold i virkeligheden. Men nu var det min sandhed i en diskussion, som jeg stædig holdte ved 🤦♂️