Hej Daniel !
Mange tak for interesse.
1. Det er ikke på den måde en forretningshemmelighed, men vi har da tænkt over, hvor vidt det var en god ide at ‘afsløre’ eller ej. Jeg tror lige vi ville se det an her i starten, så vi kunne se, hvordan det fungerede, når der skulle trækkes penge. Eksempelvis er der tre af vores støtter, hvor deres betalingskort enten ikke har virket eller ikke har været indtastet korrekt, så der ikke er blevet trukket penge. Hvis det var mange flere, ville antallet af støtter jo være delvist misvisende for, hvor mange penge vi får i kassen.
Vi lancerer en konkurrence i næste uge - der kunne jeg godt forestille mig, at vi beretter om det nuværende antal støtter så man har indblik i, hvor store mulighederne er for at vinde.
- Du har fat i noget. I hvert fald er gebyret højere, end vi havde regnet med, da det ikke kun er de 10% 10er tager, men at der også er et lille gebyr ifbm. transaktionen. Det er vist 1.78kr + 1.78% pr. transaktion - altså det beløb, der bliver trukket én gang om måneden. Hvis man så har doneret 5kr pr. episode og vi har udgivet fire på en måned, vil vi stadig modtage cirka 15 kroner. Men som fx den her måned, hvor nogen måske kun har støttet i én episode med 5kr, så æder gebyret over halvdelen af beløbet.
Vil mene 5kr godt kan svare sig, men det er rigtigt at andelen af beløbet, der bliver ædt af gebyrer, er større.
Håber begge dele giver mening. Vi er også kun lige i gang med at finde ud af, hvordan det fungerer og er super glade for de støtter, vi har fået 🙂
Hilsen Jonas