Lækkert afsnit.
Normalt er i et behageligt afbræk fra det her til tider bedrevidende forum og Kent Madsen kritiske forum. Fordi I taler om nutiden, I taler med forbehold og I ser så meget mere nuanceret på tingene. Jeg får altid noget med, som slet ikke bliver belyst herinde.
Men I er også stærke taktisk. Der er mange spændende tanker.
Jeg er helt enig i hovedpointen - at det er blevet sværere at spille sig ud, når mandsopdækningen gør, at alle har en mand i ryggen. Men jeg vil også påstå at Kent Nielsen har reageret. Vi spiller mere og mere direkte i stedet for at tro på det vi kan. Jeg tror bronzeholdet ville kunne spille sig ud - de havde også problemer når hold gik højt OG var gode OG ramte dagen.
Men vi har placeret os på to stole på en gang. Som I også siger. Man sparker henover den pasnings designede midtbane, som så skal gøre det de er dårligst til, nemlig vinde dueller. På den måde mangler vi virkelig Mattsson og Freundlich. Mest fordi vi ikke tør og længe ikke har turde gøre det på vores måde. Og fordi man har korrigeret væk, men forsøgt at holde fast samtidigt.
Alle bør forsøge at give det her afsnit et lyt. I hvert fald hvis man kan li' det taktiske aspekt. Og alle skal selvfølgelig støtte op på 10er. Så meget koster det heller ikke pr. måned.